Followers

Sunday, January 2

Congratulation !

First of all nak congratulate my bestie, Nurul Huda Yasarah Shahimi (Nyet) 
 & my little sista, Fazira Othman (adek) for their new lover.
AT LAST!!
I just saw your pic in my news feed doh.
GOTCHAAA!
I was like,
OMG! OMG ! BULLSHIT! damn you! Fakkkoff!
what the hell of world I'm living in?
Both of you are in love right now? Like seriouslyyy babe?
I thought korang dgn someone else especially Adek. (nak kene nih!!)
you never told me bout him kan? How sengal you now.
and you Nyet, hope this time he's ur true love la. Bukan macam sebelum2 ni yang. OMG! aku yang sakit jiwa, sakit telinga, sakit kepale biler dengar.
OK girls? 


Nyet,
Eventho sometimes you just a super annoying friend,(selalu kutuk kau dgn member aku :D) but you are the most precious friends I ever had indeed. Since we were childhood until now and hope so til eternity be my bestfriend okay?
Sorry la before this, semua boyfriend kau aku menyampah. lagi annoying dari kau, ko tau? tapi sesuai la dengan kau. (sama-sama annoying) haha. But then! for this time, tamau dengar ape2 problem yang same,
still crying like baby.. dush! texting aku dalam class, ajak im-ing tgh malam, cari kau malam-malam buta bila kau lari rumah. Penat buduh! hehe okay sygs?
haa, yang cowoknye pulak, yo Mohd Nizalman. Teman tapi mesra da cun? ape lagi.. jaga kasi baek k? Nyet ni sangatlah complicated orangnye. ta pecaye? nyet, Nizal ta pecaye weh! Tunjuk sket taring kau :P
okay enuff pasal nyet.


And you Adek mokmeng, 
ADILAH RUSTAMI. Not bad guys, silalah meet saya dengan segera k? memang nak kena ang nih!
overall, happy to see both of you happy, melainkan yang happy-happy belaka. 
No more SA, and pls come AR ! LOL 
Hugs and Kisses yaya <3 !





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...